FlySoft.pl
POMOC TECHNICZNA


Wpisz NIP oraz e-mail
NIP
Proszę wpisać NIP
Email
Proszę wpisać email


Usługa pomocy technicznej jest świadczona tylko dla Klientów posiadających aktywny abonament
pomocy technicznej oraz aktualizacji. Jeśli nie posiadają Państwo wykupionej usługi dostępu do
wsparcia technicznego po wypełenieniu formarza ze zgłoszeniem w pierwszej kolejności
otrzymają Państwo fakturę proforma na wykupienie w/w pakietu usług.


ZASADY KORZYSTANIA Z POMOCY TECHNICZNEJ

1. Pomoc techniczna dotycząca oprogramowania jest dostępna
pod numerem  infolinii tel. :  014/ 698-20-02, kom. 608/92-10-60
w dni robocze  tj. pn.-pt. w godz. 9.00 - 17.00
sobota dyżur telefoniczny w godz. 9.00 - 14.00
oraz elektronicznie poprzez formularz pomocy technicznej dostępny powyżej


2. Z bezpłatnej pomocy technicznej mogą korzystać zarejestrowani użytkownicy
oprogramowania posiadający prawo do aktualizacji oraz prawo do pomocy
technicznej a w przypadku kontaktu drogą telefoniczną posiadają aktywną
usługę TELEKONSULTANT

Czas prawa do aktualizacji oraz aktywności usługi Telekonsultat może być różny
dla różnych typów licencji i jest on podany w specyfikacji licencji.
W przypadku nie posiadania prawa do korzystania z bezpłatnej pomocy technicznej
wysyłana jest na podany e-mail faktura proforma na jego przedłużenie. Po jej opłaceniu
użytkownik otrzyma pomoc techniczną w sprawie zgłoszonej w formularzu.


3. Dzwoniąc na numer infolinii należy znajdować się w pobliżu komputera
oraz być przygotowanym do podania podstawowych informacji dotyczących instalacji :
- NIP firmy będącej użytkownikiem licencji na oprogramowanie
- dokładną nazwę oraz numer wersji programu oraz edycji programu
- nazwę i wersję systemu operacyjnego Windows (TM)
- nazwę oraz typ podłączonych urządzeń współpracujących
(np drukarki, urządzenia fiskalne itp)
- dokładny opis zaistniałego problemu oraz podjętych działań


4. W przypadku kompletnego przesłanego zgłoszenia z zapytaniem odpowiedź zostanie
przesłana najszybciej jak to tylko będzie możliwe - maksymalny czas oczekiwania w dni
robocze to 48 godzin. W przypadku zgłoszenia niekompletnego lub nie przedstawiającego
w dokładny sposób opisu zaistniałego problemu czas rozwiązania może uledz zwiększeniu ze
względu na konieczność dopytania o szczegóły zaistniałych okoliczności.
Zgłoszenia dotyczące zapytań do pomocy technicznej a przesyłane zwykłym e-mailem poza
formularzem pomocy nie będą rozpatrywane.