FlySoft.pl



POMOC TECHNICZNA

Usługa pomocy technicznej jest świadczona dla Klientów posiadających aktywny abonament pomocy technicznej oraz aktualizacji.


Wpisz NIP oraz e-mail
NIP
Proszę wpisać NIP
Email
Proszę wpisać email



ZASADY KORZYSTANIA Z POMOCY TECHNICZNEJ

1. Pomoc techniczna dotycząca oprogramowania jest dostępna
pod numerem  infolinii tel. :  014/ 698-20-02, kom. 608/92-10-60
w dni robocze  tj. pn.-pt. w godz. 9.00 - 17.00
sobota dyżur telefoniczny w godz. 9.00 - 14.00
oraz elektronicznie poprzez formularz pomocy technicznej dostępny powyżej


2. Z bezpłatnej pomocy technicznej mogą korzystać zarejestrowani użytkownicy
oprogramowania posiadający prawo do aktualizacji oraz prawo do pomocy
technicznej a w przypadku kontaktu drogą telefoniczną posiadają aktywną
usługę TELEKONSULTANT

Czas prawa do aktualizacji oraz aktywności usługi Telekonsultat może być różny
dla różnych typów licencji i jest on podany w specyfikacji licencji.
W przypadku nie posiadania prawa do korzystania z bezpłatnej pomocy technicznej
wysyłana jest na podany e-mail faktura proforma na jego przedłużenie. Po jej opłaceniu
użytkownik otrzyma pomoc techniczną w sprawie zgłoszonej w formularzu.


3. Dzwoniąc na numer infolinii należy znajdować się w pobliżu komputera
oraz być przygotowanym do podania podstawowych informacji dotyczących instalacji :
- NIP firmy będącej użytkownikiem licencji na oprogramowanie
- dokładną nazwę oraz numer wersji programu oraz edycji programu
- nazwę i wersję systemu operacyjnego Windows (TM)
- nazwę oraz typ podłączonych urządzeń współpracujących
(np drukarki, urządzenia fiskalne itp)
- dokładny opis zaistniałego problemu oraz podjętych działań


4. W przypadku kompletnego przesłanego zgłoszenia z zapytaniem odpowiedź zostanie
przesłana najszybciej jak to tylko będzie możliwe - maksymalny czas oczekiwania w dni
robocze to 48 godzin. W przypadku zgłoszenia niekompletnego lub nie przedstawiającego
w dokładny sposób opisu zaistniałego problemu czas rozwiązania może uledz zwiększeniu ze
względu na konieczność dopytania o szczegóły zaistniałych okoliczności.
Zgłoszenia dotyczące zapytań do pomocy technicznej a przesyłane zwykłym e-mailem poza
formularzem pomocy nie będą rozpatrywane.